Dvojitý stejnosměrný regulátor Traxxas EVX-2 LVD pro auta v měřítku 1:10 E-Revo, E-Maxx a pod. Napájení 6 až 14 čl. NiMH nebo 4 čl LiPol. Regulátor má nově možnost nastavení na LiPol baterie – odpojení motoru při poklesu napětí pod 3.0V/článek (Low Voltage Detection). Náhrada za TRA3019.
Balení obsahuje dvojitý stejnosměrný regulátor s naletovanými Traxxas konektory na straně bateriií, na straně motorů je regulátor opatřen nástrčnými konektory. Balení dále obsahuje 6 ks odrušovacích keramických kondenzátorů, montážní šrouby M3x20mm, sadu samolepek a návod k použití.
Dvojitý stejnosměrný regulátor Traxxas pro auta v měřítku 1:10 E-Revo, E-Maxx a pod. Napájení 6 až 14 čl. NiMH nebo 4 čl. LiPol. Moderní konstrukce je do značné míry odolná vůči vniku vody.
Velkou výhodou regulátorů Traxxas je jejich jednoduché programování, které je pro všechny regulátory Traxxas naprosto stejné. U regulátorů lze provést kalibraci, nastavit mód jízdy a u nejnovějších verzí nastavit typ baterií na NiMH nebo LiPol. Průběh programování je zobrazen dvoubarevnou LED diodou a zvukovou signalizací (pokud je připojen motor).
Kalibrace regulátoru
Jedná se o nastavení polohy neutrálu a krajní polohy plynu. Kalibraci je potřeba provést při vyměně vysílače nebo při podezření na nekorektní chování regulátoru.
Mód jízdy
- Sport mode: plný výkon vpřed i vzad, brzda
- Race mode: plný výkon vpřed a brzda, zpátečka není dostupná pro splnění pravidel některých závodů.
- Training mode: 50% výkon regulátoru vpřed, 50% výkon vzad, 100% brzda. Tento mód je vhodný pro první seznámení s jízdními vlastnostmi modelu nebo pro děti. Model dosahuje cca třetinové své maximální rychlosti.
Typ baterií (dostupné pouze s regulátory s LVD)
- NiMH baterie: výkon regulátoru je omezen pouze výkonem, který je schopna dodat baterie. V tomto módu není doporučeno používat LiPol baterie, protože by došlo přílišným podvybitím k jejich zničení.
- LiPol baterie: LiPol baterie jsou moderní zdroj elektrické energie, který vyniká velkou měrnou kapacitou vztaženou ke hmotnosti. U LiPol baterií je nutné zajistit, aby nedošlo po poklesu napětí pod 3.0V na článek. Regulátor při poklesu napětí na cca 3.3V/článek sníží výkonu regulátoru na 50%. Při poklesu na 3.0 V/článek dojde k úplnému odpojení motoru.