Pro-Line karosérie čirá 1985 Chevrolet Camaro IROC-Z, pro RC modely aut Drag Car v měřítku 1:10, rozvor 330mm, 622délka mm, výška 140mm. Vyrobeno z odolného lexanu.
Karosérie čirá Chevrolet Camaro IROC-Z 1985, spojler, čirá ochranná fólie oken, samolepky.
Pro-Line karosérie čirá 1985 Chevrolet Camaro IROC-Z, pro RC modely aut Drag Car v měřítku 1:10, rozvor 330mm, 622délka mm, výška 140mm. Vyrobeno z odolného lexanu.
Klíčové vlastnosti
- Vyrobeno z odolného lexanu
- Klasický vzhled
- Montážní příslušenství
- Maskovací fólie oken
- Obsahuje obtisky
Ikonický vůz Chevy® Camaro™ IROC-Z z roku 1985 je speciálně navržen pro komunitu jezdců SC Drag Racing! Fanoušci si nyní mohou vytvořit kousek americké nostalgie s tímto sportovním kupé drag body z 80. let. Proměňte svůj Losi® 22S™ No Prep Drag Car, Slash® 2wd nebo AE DR10 na retro klasický styl F-body! Doporučujeme použít přední pneumatiky Hoosier 2,2″ Drag Racing (PRO10158203) a pneumatiky Hoosier Drag Slick SC 2,2″/3,0″ Drag Racing (PRO10157203) vzadu, kola Pomona Drag Spec a Stinger Wheelie Bar.
Pro dokončení je potřeba nabarvit karosérii. Lexanové karoserie jsou vždy dodávány jako polotovar určený k vyřezání a nalakování. V první řadě je třeba karoserii hezky vystřihnout, k tomu aby otvory pro kola byli co nejkulatější, vám pomohou zahnuté nůžky na lexan. Pro rovné plochy nabízíme také nůžky rovné na lexan.
Při výběru barev pro polykarbonátovou karoserii je třeba dávat pozor nato, abyste koupili opravdu spray na lexan, např. H-SPEED Spray na lexan 150ml bílý ten má speciální složení tak aby se do karoserie tzv. naleptal, barvy jsou pak pružné a odolné vůči loupání a praskání i při sebevětším nárazu.
Před samotným lakováním je nutné karoserii důkladně odmastit, většina výrobců doporučuje karoserii omýt jarovou vodou. Po odmaštění použijte z vnitřní strany karoserie maskovací pásky např. maskovací páska 24mm pro vytvoření vámi zvoleného designu nebo nalepte výrobcem dodávané maskovací polepy na okna a světla.
Důležité je vědět že lexanové karoserie se lakují z vnitřní strany, tím se karoserie stane odolnou vůči oděru. Lakování by mělo probíhat nejlépe v prostorách s pokojovou teplotou. Jednotlivé barvy nanášíme alespoň ve třech vrstvách, důležité je nanášet barvu z dostatečné vzdálenosti, alespoň 15-20cm.